Showing posts with label Artis Malaysia. Show all posts
Showing posts with label Artis Malaysia. Show all posts

Friday, September 23, 2011

Kebimbangan Sampai Muntah Hijau

Photobucket
muntah hijau dan muntah darah

Why do you accept it in the first place?
1. Kemut
2. Takde duit nak kawin
3. Gila glamer
4. Mengada-ngada
5. Gedik
6. Menggatal


Sudahlah weh. Out of all the local talents, kenapa korang berdua ni jugak hah? Both of you contributed NOTHING, NOTHING to the country as far as I can remember. Terkenal sebab kes KHALWAT. Ape kejadah sponsors ni fikir hah? Wasting all the money for this couple. 

Pastu buat statement-statement kesian macam nih..Hakkkkkkk ptuih. Kau patut tolak awal-awal la. Or at least limit the amount. Nak sponsor tak payah la sampai RM12juta..samdol betol. Bila dah kena kondem teruk-teruk baru nak bimbang. 

Pegi kedai beli cuka, ha padanlah muka

Kthnxbai

Thursday, September 22, 2011

Tolong Kata Ini Fitnah Semata-mata

Photobucket


WADEFAKKHROL LA MEYMEY!

Sunday, July 25, 2010

Yassin, Yassin..Tak Serik ke?

"Macam pernah kulihat wajah ini..tapi di mana ya?" - Inspektor Polis

Kalau di Indonesia sekarang artis menjadi "popular" dengan video porno macam Ariel dan Luna Maya, atau ciuman "luar kawalan" Kris Dayanti dan Raul Lemos, di Malaysia pula berkali-kali artis melibatkan diri dengan najis dadah. Terbaru, yang berlaku awal pagi tadi Yassin bekas pelawak dengan kumpulan Senario ditangkap lagi dipercayai menghisap ganja. Rasanya ini bukan kali pertama atau kedua pelawak tersebut di tahan.
SUBANG JAYA: Bekas anggota kumpulan pelawak Senario, Yassin Yahya (gambar), ditahan polis kerana dipercayai terlibat dengan penyalahgunaan dadah, awal pagi Ahad.

Yassin,32, ditahan di sebuah pusat hiburan di Sunway Piramid sekitar pukul 1 pagi.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata Jabatan Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya juga menjalankan ujian air kencing kepada 30 orang awam lain yang berada di pusat hiburan itu.

"Tiga lelaki termasuk Yassin didapati positif dadah selepas ujian tersebut dilakukan.

"Ujian tersebut juga mendapati Yassin mengambil dadah jenis ganja, manakala dua orang lagi iaitu pengurusnya dan seorang ahli perniagaan dikesan mengambil dadah jenis ketamin," kata Khalid seperti dipetik portal The Star Online, Ahad.

Tambahnya, kesemua mereka ditahan di bawah Seksyen 15(1) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan polis akan mendapatkan perintah tahanan reman terhadapnya.
Yassin, oh Yassin..kenapalah mendekatkan diri dengan dadah? Kalau kamu maintain seperti dulu, sudah tentu sekarang dah jadi pelawak yang hebat. Baru-baru ini juga Apek Senario di tahan akibat disyaki mengambil dadah.

Apakah bidang hiburan ini terlalu menekan diri sampai terjebak dengan dadah? 

SOURCE : MStar Online

Thursday, July 1, 2010

Lagu Aizdean dengan Iringan Vuvuzela

Aizdean
(source here)


Aizdean. Satu nama yang makin meningkat popular dalam carian web di Malaysia. Sebab apa? Sebab dia seorang rakyat Malaysia yang berjaya mencipta nama di Jepun. Aku rasa tak ada lagi penyanyi dari Malaysia yang menjadi recording artist di Jepun. Aizdean dah kira mencipta rekod la nih. Aku terbaca tentang Aizdean beberapa hari sebelum keluar dalam suratkhabar. Ada di satu blog, kalau tak silap aku student Jepun gak.

Aku kaji punya kaji, sekali betullahh..Aizdean ni budak Malaysia weh! Lagu nyanyian Aizdean sudah didownload sebanyak 30,000 ribu kali kalau tak silap. Memang market "chaku-uta" kat Jepun tu hangat. Pantas je minah-minah Jepun tu download. Semua tu berbayar pulak. Tak mainlah curi-curi letak kat phone. Haha.

Lepas mendengar lagu "Mou Ichido", aku secara peribadi rasa ada unsur-unsur Exile yang best dalam lagu tu. Suara Aizdean pun best, dan kelebihan pada Aizdean berbanding kebanyakan artis Jepun ialah...sebutan English yang baik. Selalunya orang Jepun nyanyi mengada-ngada nak selit English words sebutir dua, tapi sebutan hancus (kecuali Kimura Takuya, Katori Shingo etc lah)

Apa pun, tahniah kepada Aizdean. Khabarnya sedang bercuti di Malaysia. Makanlah puas-puas segala macam nasi lemak semua tu. Bila pulang ke Jepun nanti harapnya dapat menaikkan nama Malaysia. Jaga la pemakanan, dan peminuman anda yer. Dunia entertainment di Jepun memang tough. Budak-budak study di Jepun sure faham, lifestyle artist dia sana sangat tough, mencabar dan banyak sangat fomaliti yang kena ikut.

Aizdeanさん、日本でがんばってください!!


Lagu 「もう一度...」- Aizdean (short ver.)
[ada version vuvuzela juga]

tekan dan dengar Aizdean dengan iringan vuvuzela!! Haha
(kena lihat video di website youtube)


+ + + + + + +



tengok interview Aizdean. Gila pera-pera Nihongo dia. Aku jeles betul tengok orang asing yang boleh berbahasa Jepun dengan fluent nih..hebat!! Tabik gila.

+ + + + + + +


Related Posts with Thumbnails