Showing posts with label announcement. Show all posts
Showing posts with label announcement. Show all posts

Wednesday, August 1, 2012

Akan Kembali Merepek


Dah lama tak merapu dalam blog sendiri. Sebelum ni aktif bercerita tentang industri automotif. Tapi sejak model terbaru Preve, aku slow down sikit menulis. Mungkin kalau tiada aral melintang, lepas ni boleh la up satu dua entri seperti dahulu-dahulu kala. Rindu juga nak merapu & melawak dalam blog.

So nantikan.

Thursday, April 1, 2010

Mencuba Formspring Seperti Rakan-rakan Lain, Best Sangat Ke?


Sejak kebelakangan ini banyak blog-blog mula mempromosikan formspring mereka. Apakah formspring ini? Satu lagi laman sosial macam Facebook ke? Aku mula-mula macam tak nak ambil kisah je. Tak nak ikut trend la konon. Tapi makin lama makin banyak pulak aku jumpa kat blog-blog. Macam seronok saja menjawab soalan-soalan anonymous dari strangers. Jadi entry ini sekadar nak bagitau, aku pun dah buat akaun formspring. Haha. Kalau siapa ada pertanyaan, silalah melawat ke FormSpring FTN. Soal yang baik-baik saja ya. Kalau menarik, aku akan paparkan di blog. Itu pun kalau ada yang bertanya..kalau ada la..

p/s : aku sedang memikirkan beberapa cara menambah baikkan blog FTN ini supaya lebih user-friendly. Mungkin layout baru? navigation lebih baik? Tunggu sajalah (itupun kalau aku ada masa untuk semua itu)

"Bagus betul, dah ada FormSpring juga!"

Related Posts with Thumbnails