Showing posts with label Plagiat. Show all posts
Showing posts with label Plagiat. Show all posts

Sunday, May 16, 2010

Iron Man diplagiat! Yang Mana Satu Original??

kredit google.com



Ini trailer Iron Man 2 yang aku masih kempunan nak tengok. Tak sempat-sempat lagi. Ada yang kata tak best, ada yang kata best. Tapi aku tak kisah semua itu. Kalau hati sudah mahu, aku pasti akan pergi menonton filem ini.

Tapi aku sedih, cerita yang hebat sebegini sudah diplagiat oleh pihak-pihak tertentu. Hampir-hampir membuat aku berfikir dua kali yang mana satu original sebenarnya. Tapi aku serahkan kepada penilaian korang. Yang mana satu original??

Related Posts with Thumbnails