Showing posts with label Faizal Tahir. Show all posts
Showing posts with label Faizal Tahir. Show all posts

Monday, January 10, 2011

Juara AJL25 ialah Ana Raffali? Addhoii

Yuna Juara AJL25?
Ana Raffali Juara AJL25

Itulah yang aku baca dekat timeline twitter aku sejak semalam. Hampir semua rakan aku yang pergi full rehearsal AJL25 semalam kata persembahan Yuna Ana sangat hebat sampai meremang bulu roma, bulu hidung, bulu ketiak dan segala bulu yang ada. Jangan lupa Yuna Ana merupakan artis yang buat persembahan untuk pertama kali tau kali ini! Kalau dia mampu jadi juara, kira sejarah lah tu.

Photobucket
Ah shit, salah Google. Ini Yuna Ito lah
bukan Yunalis Zarai. 

FT korang nak campak mana? Dua bijik lagu dia nak gamble tu weh!

+ + + + + + +

UPDATE #AJL25

Mantap seh persembahan Yuna Ana. Memang osem gila. Nice music arrangement dengan okestra. Potential winner. Memang winner pun! Persembahan sangkar yang memukau juri


KEPUTUSAN PENUH AJL25

1. Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku
2. Meet Uncle Hussein feat Black - Drama King
3. Hafiz - Noktah Cinta

Vokal terbaik
Hafiz - Noktah Cinta

Persembahan terbaik 
Faizal Tahir - Hanyut

Thursday, April 8, 2010

Sudahkah Korang Membeli Album Terbaru Faizal Tahir - Adrenalin?

Sudahkah korang memiliki album Faizal Tahir bertajuk Adrenalin? Aku sudah pun membeli yang original minggu lepas. Seingat aku kali terakhir aku membeli album artis tempatan yang original ialah KRU. Hahaha gelak yer. Kali ini aku dan isteri pergi membeli album Faizal Tahir akibat terpengaruh dengan rakan ofis disamping minat gila "babeng" dekat Faizal Tahir ini. Lagipun nama dah sama. Support sikit. Haha

Album Adrenalin ada 2 versi. Hitam dan Putih. Berbeza pada cover album. Setiap album akan disertakan dengan collector's item. Sama ada setem ataupun poskad Faizal Tahir. Kami beli yang hitam sebab cantik. Nampak ganas sikit. Ada 8 buah lagu semuanya, sekejap je sudah abis satu CD. Tetapi lagu-lagunya cepat tangkap dan makin dengar makin best. Selain lagu hit "Selamat Malam" dan "Bencinta" aku minat juga lagu Superhero dan Hanyut.


Lagu-lagu dalam album Adrenalin
2 Superhero
4 Karma
7 Hanyut (Acoustic Version)

Sunday, April 4, 2010

Patutlah Slow Malam Ini, Semua Orang Sibuk Tengok Anugerah Bintang Popular 2009 Berita Harian


Malam ini tak guna ping blog, atau promote di twitter. Sebab semua pasti tengah melangut depan TV LCD, TV Plasma, TV kat kedai mamak dan sebagainya kerana menonton Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009. Jadi trafik blog merundum secara mendadak malam ini. Aku tak kisah sangat. Sebab aku pun sama-sama menonton di TV. Dan ketika aku menulis, artis feberet FTN iaitu Tiz Zaqyah baru saja naik ke pentas menerima anugerah. Kesian dia gugup. Nasib baik Rosyam Nor bijak buat lawak cover line.

Related Posts with Thumbnails