Thursday, April 8, 2010

Sudahkah Korang Membeli Album Terbaru Faizal Tahir - Adrenalin?

Sudahkah korang memiliki album Faizal Tahir bertajuk Adrenalin? Aku sudah pun membeli yang original minggu lepas. Seingat aku kali terakhir aku membeli album artis tempatan yang original ialah KRU. Hahaha gelak yer. Kali ini aku dan isteri pergi membeli album Faizal Tahir akibat terpengaruh dengan rakan ofis disamping minat gila "babeng" dekat Faizal Tahir ini. Lagipun nama dah sama. Support sikit. Haha

Album Adrenalin ada 2 versi. Hitam dan Putih. Berbeza pada cover album. Setiap album akan disertakan dengan collector's item. Sama ada setem ataupun poskad Faizal Tahir. Kami beli yang hitam sebab cantik. Nampak ganas sikit. Ada 8 buah lagu semuanya, sekejap je sudah abis satu CD. Tetapi lagu-lagunya cepat tangkap dan makin dengar makin best. Selain lagu hit "Selamat Malam" dan "Bencinta" aku minat juga lagu Superhero dan Hanyut.


Lagu-lagu dalam album Adrenalin
2 Superhero
4 Karma
7 Hanyut (Acoustic Version)

Maaf, kalau korang mencari MP3, tiada di website ini. Aku rasa lagu Faizal Tahir cukup best, dan wajar dibeli CD original. Haha. Tapi kalau korang nak jugak, ni ha aku kasi dengar lagu mantap bertajuk Serabai. Jangan terlepas pandang tarian hebat yang mampu menggeletek perut dari dalam. Oh, lagu ini tiada kena mengena dengan Faizal Tahir.



"Lepas digoda, dia kena petir"

Apa pun, untuk album Adrenalin dari FT, aku dengan selamba memberi:



Kalau ada nak bertanya selain kisah ini singgahlah ke FormSpring FTN

Related Posts with Thumbnails