Sunday, March 7, 2010

Bloggers Gathering Episode 2 : Random Photos (tak lah random sangat)

Manusia hanya merancang, Allah yang menentukan. Aku merancang nak buat entri banyak-banyak pasal gathering semalam. Cerita-cerita yang boleh dikongsi. Tapi biasalah, bila dah tak ada masa, mulalah malas dan nak save time, kita upload saja gambar-gambar dulu. Sebab gambar-gambar ni boleh berkata-kata tau. Kalau tak silap aku Gianfranco Zola pernah berkata, "A Picture is worth a thousand words". Jadi buat apa aku susah-susah menaip. Sekeping gambar dah seribu perkataan. kalau aku letak 5 keping? Hah kira la.

Aku park dulu gambar-gambar ini. Later aku akan update post ini dengan gambar-gambar lagi.
Kalau ada sesiapa nak request gambar lebih besar, sila tinggalkan komen. Nanti aku boleh emailkan. Kalau bapak gula-gula aku yakin akan letak harga RM5-10 sekeping. Tapi itu bukan aku. Haha.

Organizer Gathering 

"X10 x 5baris x 5tingkat x 24tin = WOW!"



"Ya kami balun 2 tin seorang!"


Cybercafe, nak pakai kena beratur. Ada 2 laptop je


Dan photo of the day untuk hari ini. Tak lain dan tak bukan gambar di bawah ini. Aku sebenarnya nak tunjuk gambar scenery yang cantik. Tapi sebab semuanya ada gambar mereka-mereka ini berposing, maka terpaksa la tempel di sini. Mereka-mereka tu terdiri dari bro Mazidul, Hezrey dan bro Sham (Ondscene). Semuanya sempoi-sempoi belaka.

Posing ni memang tak boleh blah punye.
Aku nyesal tak posing macam tu. (bukan yang baju hitam)

nota kaki ayam :
since ramai yang dah tahu di gathering blogger, sudi-sudi lah menjenguk photoblog aku di sini. Silap haribulan gambar anda terpampang di sana. Kalau ada kekurangan, tolong tinggalkan komen.

Related Posts with Thumbnails