Showing posts with label Vampire's Suck. Show all posts
Showing posts with label Vampire's Suck. Show all posts

Saturday, July 31, 2010

How to Win Vampire's Suck Screening Tickets


Nasib baik bulan Ramadhan, kalau tak aku dah mencuba nasib nak tengok Screening "Vampire's Suck". Sempena bulan Ramadhan aku akan stop sekejap sending entries for movie tickets. Pada pendapat aku macam tak sesuai je nak tengok wayang during the month. Selama ini pun, tak pernah lagi pergi tengok wayang di bulan Ramadhan, tak kiralah siang atau malam. So I'll start back after raya, kalau ada lagi chances la..hehe

Anyway, this will surely be another stupid ridiculous parody. Tapi tema dia best sebab hentam cerita Twilight. Hahaha, tak tahan bila dalam trailer tu tulis "From the guys who couldn't sit through another vampire movie".

So kepada yang nak cuba dapatkan ticket screening filem parody ini bolehlah ke blog Nuffnang, dan tulis entri dengan tajuk "Why Vampires Suck" dan tinggalkan link di Nuffnang.

Have fun and laugh you heart out!


Sessi soal jawab di FormSpring FTN!

Related Posts with Thumbnails