Sejak minggu lepas, aku kurang ada mood nak update blog ni.
Idea nak menulis banyak, cuma bila tengok blogger.com je rasa tak lalu nak update.
Aku nak tukar banner, nak buang shoutbox dan bermacam-macam lagi.
Lagipun ditambah pula dengan beban kerja yang naik mendadak sejak seminggu, dua minggu, tiga minggu kebelakangan ni. Al-maklumlah projek tengah hangat.
Jadi majulah sukan untuk negara.
Showing posts with label Mood Tak Ada. Show all posts
Showing posts with label Mood Tak Ada. Show all posts
