Salam 1Manchester. nak 6Manchester pun boleh.
Tips untuk mengelak ditipu agen MLM? mudah saja.
Bahan-bahan yang diperlukan :
1. Keyakinan diri
2. Kesabaran
3. Pendirian yang teguh
4. Berani membantah
5. Sebiji smartphone dengan data plan atau tablet/ipad
Cara-cara :
Gunakan teknologi terkini yang korang agung-agungkan tu. Android smartphone? Blackberry? iPad? iPhone?Google je nama produk yang "kawan-kawan" baik korang tu cuba promote. Lebih afdal layari laman web Aidid Muaddib dulu. Kalau takde entri pasal produk tu, beralih pula ke google.com. Kalau ada search result dengan kata-kata yang meragukan jiwa lara anda, sila gunakan keyakinan diri, berani membantah dan jauhkan diri daripada "kawan" korang tu. Kemudian dengan sedikit kesabaran, buat research bila balik rumah. dapatkan fakta supaya lebih mudah nak troll "kawan-kawan" korang tu dengan kawan-kawan lain. Elakkan diorang meracuni minda kawan-kawan, lebih-lebih lagi ahli keluarga korang.
Sekian. Selamat mencuba
Showing posts with label MLM Member Lanyak Member. Show all posts
Showing posts with label MLM Member Lanyak Member. Show all posts
Thursday, October 27, 2011
Tuesday, October 4, 2011
EM-EL-EM
Kehadapan MLMers sekalian alam,
Berbuih dah cakap. Kerja la dengan betul. MLM ni semua sekadar nak puaskan nafsu korang yang mata duitan kan? MLM ni semua manipulate duit orang lain je. Toksah nak cakap banyak. Duit tu semua banyak-banyak boleh bawak masuk kubur ke? Pikir-pikirkan, dan selamat menipu orang lain.
Yang benar,
ANTI MLM!
Sumber dari Kosmo Online
Berbuih dah cakap. Kerja la dengan betul. MLM ni semua sekadar nak puaskan nafsu korang yang mata duitan kan? MLM ni semua manipulate duit orang lain je. Toksah nak cakap banyak. Duit tu semua banyak-banyak boleh bawak masuk kubur ke? Pikir-pikirkan, dan selamat menipu orang lain.
Yang benar,
ANTI MLM!
Sumber dari Kosmo Online
Sunday, August 22, 2010
Sindiket MLM Kantoi Beramai-ramai, Guna Kereta Mewah belaka
Pinjam laporan berita video dari Harian Metro :
Apa pendapat korang? Ada tak sesiapa yang kenal dalam video tu? Hehe
"Adakah tuan-tuan dan puan-puan memperolehi barangan untuk diniagakan? takda kan? jadi dari manakah datangnya duit-duit yg banyak tuan-tuan dan puan-puan?"Sudahlah kantoi ramai-ramai, lepas tu kena ceramah pulak oleh pegawai KPDNKK Putrajaya, masing-masing muka tension je, bila soalan di atas tiada jawapan. Logiknya betul juga, dari mana datangnya kemewahan kalau tiada perniagaan yang berlaku. Tiada jual beli tetapi boleh untung sampai guna kereta BMW Z4, Nissan GTR dan sebagainya.
Apa pendapat korang? Ada tak sesiapa yang kenal dalam video tu? Hehe

