Showing posts with label Home Planner. Show all posts
Showing posts with label Home Planner. Show all posts

Saturday, April 24, 2010

Aku Terlambat Tahu, Tapi Mahu Mencuba Nasib - Contest di IKEA

Ini yang aku suka dengan Nuffnang. Walaupun aku tak dapat cek beribu-riban (tak pernah dapat cek lagi), tapi aku dapat info yang bagus. Serta peluang-peluang nak sertai contest yang menarik. Ini aku nak share (pukul canang sikit) dengan semua orang. Mungkin iklan nuffnang sekarang sekejap ada sekejap tak ada. Jadi mungkin ada yang tak perasan iklan ini.

Mula-mula nampak WIN! pastu IKEA

Pastu ada contest untuk design bilik tidur!

Hadiah lumayan pulak tu! baucer RM2000 beb!! 

Jadi aku pun nak mencuba contest ini. Tapi macamana yer? Aku tak pandai design-design interior ini. Belajar pun mekanikal. Ambil gambar aku suka, tapi bukan interior design. Jadi aku pun baca punya baca. Mari kita beramai-ramai cuba sertai contest yang mudah ini.

Related Posts with Thumbnails