Thursday, July 15, 2010

Inception : Hidup dalam Mimpi



Aku baru pulang dari Premier Screening Movie Inception kat GSC Mid Valley. Ramai juga yang offer premier screening di Mid Valley, selain kaunter Nuffnang. Ada Harian Metro, My.FM, Sinar FM dan Fly FM pun ada. So agak ramai yang memenuhi kawasan lobby GSC. Aku seperti biasa beratur macam orang bertamadun, dan mendapat tiket barisan tengah..(just nice).

Movie agak berat sikit jalan cerita. Tapi menarik bagi aku. Mengingatkan aku pada trilogi Matrix. Tapi since aku mengantuk tahap gaban, lebih baik aku sambung review lain kali. Haha

p/s : thank you Nuffnang, dapat juga tengok Inception lebih awal dari orang lain :P

6 feedbacks:

maslinamansor said...

dah tengok previewnyer kat Nuffnang. Nampak macam best.

Ramai ker orang pergi semalam?

FTN said...

Penuh panggung!! sesak juga la kat lobby tu masa ambil tiket. Sebab Fly.FM, etc pun buat tempat yang sama..

hudhud said...

Super best kot cerita dia. I was there, too ! :D

FTN said...

hudhud >
yeap..best! kena banyak berpikir sikit. nak elakkan diri terperangkap dalam dunia mimpi..kekekeke

Hazzy Ishak said...

dah tgk despicable ke belum? movie tu chillax je.

FTN said...

Hazzy >
belum lagi tgk despicable..schedule tight gila..hehehe
skang ni tengok wayang bila dapat free tix je.. :P

Post a Comment

Sila komen dengan bernas dan pandangan korang amatlah dialu-alukan

Related Posts with Thumbnails